vineri, 10 septembrie 2010

Gandul .. la casnicie.

Probabil toata lumea v-ati pus problema de: "Eu rochia aia de mireasa o vreau, cu perle Svarovsky". Ei bine nu e asa. Intai ar trebuii sa va ganditi la un viitor, si apoi la casnicie. Pentru ca formandu-ti un viitor, asa de usor poti sa iti formezi si o familie. Dar ce cacaturi spun eu aici ? Cacaturile astea.. sunt adevarate.. chestia nasoala.. e ca .. eu nu prea cred in "CASNICII". Adica ce vreau sa spun, e ca poti sa stai in concubinaj 10, 20 de ani, pana eventual se naste un plod. Dar si atunci .. nu stiu .. eu gandesc altfel prostia. Barbatul se casatoreste dintr-un singur motiv:

I s-a luat sa le tot schimbe !

Si barbatul gandeste bine, gandeste pozitiv. Eu unul, asa gandesc!

Un comentariu:

  1. :)) Hai ma smecher esti tu :> ! .. Lasa ca te vad eu peste maxim 10 ani cu un plod .. doi :-" si casatorit :X ! Cel putin daca dai peste una :> d`aia :))) .. Mai discutam :-" :)):X !! >:D<

    RăspundețiȘtergere