vineri, 10 septembrie 2010

Un "feeling" placut.

Azi am revazut-o.. dupa atata timp. Si stiti ce ? N-am simtit nimic. Adica ? De ce sa mint .. poate putin .. am simtit ca as mai tine la ea, adica, odata cu revederea ei, mi-am vazut in fata ochiilor, parca trecutul ei, trecut pe care eu il stiu foarte bine. Probabil ca mi-a fost putin asa .. mi-a picat naspa sa zic. Dar am fost tare pe mine, lucru care m-a ajutat enorm sa trec pe langa ce mi-a facut ! Si cu toate astea, am revazut-o, putin schimbata ca cea de dinainte, poate putin mai "fitoasa" ca inainte. S-a schimbat. Si-a schimbat stilul, intrunul total naşpet, din punctul meu de vedere. Nu mai gandeste ca inainte, ea spune ca e tare, dar e tare pe dracu'. I don't give a shit! :*

Un comentariu:

  1. Orice minut e'un inceput
    Viataa merge inainte
    Indiferent de ce ai facut
    Poate ai gresit,poate ai mintit
    Ti'am mai spus... ne vedem acolo sus !!!

    [ Baaa Putsaaa .. Ti s'a zis ca n'o sa poti :> E uite ca inca potiiii :> \:D/ ] Param pam pam ;x

    RăspundețiȘtergere