vineri, 10 septembrie 2010

Prietenii !

Prietenia este cel mai bun lucru care ti se poate intampla ! Cand spun prietenie, ma refer la faptul de amicism. Esti prieten cu cutare, cu cutare, cutare. Doar 15% din prieteni, se dovedesc a fii prieteni adevarati. Prieteni adevarati, in sensul in care esti la greu, te ajuta cum pot ei. Chit ca nu pot financiar, pot spiritual, prin sfaturi, indrumari si toate cele. Prietenia pentru mine s-a dovedit a fii foarte importanta. Mi-am dovedit acel 15%, un 15% foarte important pentru viata mea. Am fost "in prapastie" si am fost salvat. Prietenia .. poate fii in 10 mii de feluri:
1. Prieteni pentru bani !
2. Prieteni pentru faima !
3. Prieteni pentru cunostinte !
4. Prieteni care te injunghie, cand esti la greu !
Fiecare, avem cate un soi de prieteni care poate sa difere. Eu am, toate soiurile, dar cand sunt cu ei, inchid ochii, pentru ca ma simt bine alaturi de ei. Ei rad la glumele mele, eu rad la glumele lor, indiferent cum sunt ele. Chestia e ca .. trec zilele.. ma gandesc la o eventuala relatie ! Ma gandesc la o relatie .. dar ce sens de relatie .. o relatie de lunga durata. Mi s-a luat sa tot schimb la "ele". Vreau ceva care sa gandeasca mai matur, nu mai vreau "pustane cordite si razgaiate" !

Un comentariu: