joi, 9 septembrie 2010

Vine scoala !

Vine scoala. Asta da "toamna" in sufletul elevului. Ce sa spun .. incepe un nou an scolar plin de 2,3,4 la diferite materii si posibila si o corigenta. Nimic nu se stie deocamdata. Cand va fii sa ajung in punctul ala, atunci tare nasol o sa-mi fie. Evit .. evit subiectul. Asa, VINE SCOALA! sau mai bine spus TI SE OFERA BOBOACE! Vin boboaceleee, va fii plin de pi2de in liceu. Asa am auzit. Anul acesta va fii plin ! Super. Asta e singurul motiv care ma bucur ca incepe scoala. Ca daca era sa ma bucur ca-mi revad colegii si profesorii, era aceeasi veche si demodata discutie: " Cum a fost in vacanta? Ce-ai mai facut? " Si parca e mai usor sa spui: "Buna, parca mi-ai venit cu o lumina in sufletul meu neguros" decat un: "Bine, am fost la Paris si m-am distrat" sau sa stai sa dai detalii ce si cum!

Un comentariu:

  1. Baa :-W .. Numai la boboace iti sta capu .. Si hai ca citez pe cineva "Caci pe ea" de scoala :> :))!

    RăspundețiȘtergere